Fotbalista okresu 2012: Třetí skončil kapitán Hořovicka

29.03.2013 08:27

Hořovice – Třetí místo v anketě Fotbalista okresu 2012, kterou pořádal Berounský deník, obsadil kapitán FK Hořovicko Luděk Kaufman. Dvaatřicetiletý stoper divizního celku nejprve převzal ocenění a následně po vítězném utkání s Chrástem odpověděl na otázky Berounského deníku.
Kdy jste začínal s fotbalem a jakými kluby jste prošel?
Začínal jsem v Hořovicích, když mi bylo pět nebo šest let. Pak jsem šel do Plzně ještě v žácích do 1. FC Plzeň, poté jsem byl ve Starém Plzenci a následně jsem byl v áčku 1. FC Plzeň, což jsme měli se Starým Plzencem propojené. Následně jsem hrál ve Švédsku za klub FTK Carlsberg ve Stockholmu, následně jsem byl chvíli v KDC Beroun a pak jsem se vrátil do Hořovic, kde jsem vlastně dosud, samozřejmě jsem hrál chvíli po spojení klubů i za Bzovou.
To je zajímavý koloběh, zkuste vyjmenovat největší fotbalové zážitky.
V mládí to bylo vždy vyhlášení za nejlepšího střelce jak v Hořovicích, tak v Plzni v žácích. Pak jsem měl možnost přejít z výběru západočeského kraje i do výběru reprezentace, ale to mělo postihlo dlouhodobé zranění zad, takže k tomu vlastně nedošlo, ale ta nominace tam byla. To bylo při přechodu ze žáků do dorostu. A určitě zážitkem byla chvilka ve Švédsku, kde se mi dost zadařilo, ale sám jsem se rozhodl, že zůstanu v Čechách a odjel jsem domů. Byl to hezký zážitek, měl jsem to nastartované, udělal jsem tam kdysi dávno chybu, měl jsem tam připravené i hodně zajímavé podmínky, na to, kolik mi bylo. A pak určitě v Hořovicích to byl postup do divize a léta strávená v divizi.
Loňský rok byl hodně zajímavý, protože Hořovicko dosáhlo historického umístění v divizi.
Mám velkou radost z toho, že tu soutěž hrajeme s kluky, kteří jsou tady z blízkého okolí. Ze začátku jsme hráli o záchranu a jak se ten tým stává zkušenějším, tak začínáme hrát v horní části tabulky, což mě těší, protože já osobně vždycky chci o něco hrát a samozřejmě hrát co nejvýše.  Na podzim mě hodně potěšilo, že jsme po pátém kole byli na první místě, což byl historický moment, bohužel se nám pak přestalo dařit. Jsem rád, že jsme předtím na jaře dosáhli na páté místo, osobně jsem chtěl, abychom přesáhli padesát získaných bodů, což se nám bohužel tuším o dva body nepovedlo.
Na jaře jste odehráli dva zápasy, shodou okolností oba doma a vítězné. Jak je hodnotíte?
S Rokycany to byl výborný výkon, povedlo se to i výsledkově. Co se týká zápasu s Chrástem, výkon nebyl úplně špatný a nevyšlo to jako s Rokycany, ale když si vezmu, kolik šancí jsme měli, tak výsledek mohl být výraznější a nemuseli jsme  se pak obávat do poslední minuty o vítězství. Jsem rád za výhru, měli jsme si jí pojistit daleko dřív. Samozřejmě jsem hodně rád za to, že jsme dva úvodní zápasy vyhráli a chtěl bych, aby to pokračovalo dál.
Jak si ceníte třetího místa v anketě?
Samozřejmě je to příjemné, ale nechci její výsledky moc přeceňovat. Vážím si toho, ale zase vím, že třeba spousta kluků, kteří si v anketě zasloužili být, tak se do ní vůbec  nedostali. Beru to tak, že to byla anketa, lidi hlasovali a dali hlasy, komu chtěli. Hlavně bych si přál, kdyby takovéto ankety přilákaly více lidí na zápasy jak na naše v divizi, tak třeba i ty v nižších soutěžích.

Celkové pořadí ankety:

1. Lukavský Milan (TJ Praskolesy) 394
2. Rybák Vít (SK Hostomice)  281
3. Kaufman Luděk (Hořovicko A)  215
4. Hadraba Radek (SK Hostomice) 208
5. Sabou Jiří (FK Králův Dvůr)   188
6. Perman František (Praskolesy) 174
7. Jun Jakub (TJ Praskolesy)  162
8. Kasal Michal (FK Olympie Zdice) 161
9. Lenkvík Ladislav (Hostomice)  152
10. Bežó Jan (FK Hořovicko A)         147
11. Šilhavý Tomáš (Králův Dvůr)  142
12. Šebek Jaroslav (Neumětely) 140
13. Hausner Jiří (FK Komárov) 131
14. Steiner Daniel (FK Hýskov) 118
15. Tráva Aleš (FK Komárov) 112
16. Novák Antonín (AFK Loděnice) 111
17. Fulín Roman (FK Králův Dvůr) 105
18. Zítek Vojtěch (FK Hořovicko B) 97
19. Stádník Lukáš (Olympie Zdice) 77
20. Šlechta Jaroslav (FK Komárov) 71
21. Sechovec Karel (FK  Hýskov) 69
22. Huml Michal (Union Cerhovice) 58
23. Krčma Martin (ČLU Beroun B) 53
24. – 25. Hebeda Jaromír (FK Olympie Zdice), Houška Petr (TJ Karlštejn) 52
26. Kovařík Pavel (Cerhovice) 51
27. Schreiber Jaromír (Chlumec) 48
28. Rampa Antonín (Hořovicko A) 44
29. Herejt Tomáš (AFK Loděnice) 43
30. Císař Tomáš (TJ Karlštejn) 42
31. Hosnédl Roman (FK  Hýskov) 38
32. Klička Jiří (FC Freyburg Trubín) 35
33. Hybš Jakub (SK Nižbor) 34
34. – 35. Diviš Simon (FK Hořovicko B), Kára Miroslav (Spartak Žebrák) 31
36. – 37. Komínek Václav (SK Horymír Neumětely), Novák Martin (FC Freyburg Trubín) 28
38. – 40. Dochtor Michal (Spartak Žebrák), Petr Milan (FK Králův Dvůr), Šebek Jan (SK Horymír Neumětely) 27
41. Grunt David (Sparta Podluhy) 25
42. – 43. Carván Tomáš (TJ Stašov), Kučera Jiří (TJ Karlštejn) 19
44. – 45. Abel Jiří (FK Hořovicko B), Bažata Petr (Sparta Podluhy) 15
46. Veselý Petr (SK Chlumec) 14
47. – 48. Jelen Martin (SK Tlustice), Sevald Ondřej (SK Nižbor) 12
49. – 50. Kocourek Jan (Podluhy), Kopic Jan (FC Freyburg Trubín) 10
51. Kulička Ondřej (TJ Stašov) 9
52. – 54. Klička Radek (ČLU Beroun A), Přibyl Martin (Český Lev-Union Beroun B), Rohlena Jan (TJ Stašov) 5
55. Kural Milan (SK Chlumec) 4
56. – 59. Matějka Filip (Nižbor), Říha Michal (Tlustice), Srp Jiří (FK Komárov), Toporčák Štefan (Králův Dvůr) 3
60. – 64. Keckstein Jiří (SK Tlustice), Kovač Robert (AFK Loděnice), Křivánek Petr (SK Slavoj Osek), Mácha Marcel (Union Cerhovice), Urban Václav (Český Lev-Union Beroun B) 2
65. – 67. Doležal David (SK Slavoj Osek), Fejtek Martin (SK Doubravan Újezd), Ťažký Petr (Spartak Žebrák) 1
68. – 73. Hlavatý Milan (SK Slavoj Osek), Novák Miloš (Český Lev-Union Beroun A), Petík Filip (Český Lev-Union Beroun A), Procházka Michal (FK Králův Dvůr), Ptáček Josef (SK Doubravan Újezd), Šebek Roman ml. (SK Doubravan Újezd) 0