NAŠI ODCHOVANCI: Matěj Hybš se představil v prvním poločase

24.01.2013 21:20

Beroun – Na umělé trávě na Máchovně odehrála pražská Sparta svůj přípravný zápas proti Banské Bystrici. Diváci sice viděli dvakrát nastřelenou brankovou konstrukci na obou stranách, ale gólu se nakonec nedočkali. Na sparťanském levém beku v prvním poločase nastoupil i Matěj Hybš, který nám odpověděl po zápase na několik dotazů.

Jak probíhá zimní příprava ve Spartě?
První týden jsme byli na Strahově, pak jsme odjeli do Františkových Lázní, kde jsme měli kondiční soustředění. Tam jsme byli šest dní a jsem docela rád, že jsme nyní týden opět na Strahově. A v pondělí letíme do Španělska.

Těšíte se do teplých krajů?
Určitě je to lepší než tady ta zima. Kluci už tam byli v minulém roce a prý je to tam perfektní. Budeme tam hrát čtyři zápasy, takže se těšíme.

Blíží se Chelsea a naše liga. Myslíte, že se dostanete do základní sestavy?
Těžko říci, nemohu to vůbec posoudit. Není to na mě, musí to posoudit trenéři. Samozřejmě, že se budu ve Španělsku ještě snažit ukázat.

Vraťme se ale k hodně sledovanému utkání v Londýně. Za Spartou tam přijede hodně fanoušků. Odsud z Hořovic a okolí dokonce fandové vypravují autobus. Myslíte si, že přes Chelsea se dá přejít?
Přejít se dá přes každého. My jsme ukázali, že se dá hrát s každým. Ve skupině jsme porazili finalistu loňského ročníku. Je to těžký soupeř, to je jasné, ale určitě nesložíme zbraně a budeme bojovat.

Když se vrátíme k Bilbau, jak jste se cítil v tom jejich kotli?
Je to určitě nádhera hrát před takovou kulisou a na takovém stadionu. Já těch zápasů nemám odehráno moc, takže jsem rád za to, jak to dopadlo.

Dalo by se to srovnat s diváckou návštěvou, když jste hrál za žáky v Hořovicích a porazili jste právě Spartu?
(smích) Bylo to trošku podobné, ale je to samozřejmě trochu výše.

Jak jste vlastně prožil vánoce? Byl jste v Nižboru?
Byl jsme normálně doma v Nižboru s rodinou a snažil jsem se o té pauze trochu odpočinout. Potom jsme museli dělat individuální plán, takže jsem se snažil udržovat, abych do přípravy nepřišel bez pohybu. Jinak jsem si to doma užil v pohodě.

Stihnete sledovat také svého bratra Jakuba, který drží nižborskou obranu?
Chodil jsem a  viděl jsem celkem dost zápasů. V okrese se jim celkem daří.

zdroj: Denik.cz